FANDOM

Odznaki są odznaki niestandardowe utworzone przez administratorów i biurokratów z wiki. Odznaki niestandardowe są ograniczone do przyznania edytując pewną stronę w wybranej kategorii, podobnie jak edycja odznak.

Creating Custom BadgesEdytuj

Tylko administratorzy i biurokraci mogą tworzyć własne plakietki. Odbywa się to na specjalnym: Strona AchievementsCustomize, na pasku bocznym. Znajduje się pole, w którym administrator może wejść do kategorii, które zostaną wykonane własną ścieżkę do edycji. Po kategoria jest wybrana, administrator wybiera przycisk "Utwórz ten utwór".

Stąd nazwy znaczek i zdjęcia można dostosować. Cokolwiek zostanie wybrany obraz zostanie przycięty aby zmieścić się w zdefiniowanej granicy.Zdjęcie zostanie przesłane w przestrzeni nazw pliku jako pliku:. Odznaka-# # # # - # png. Obrazy mogą zostać przywrócone do wartości domyślnych w każdym czasie.

Własne platyna Symbole nie mogą być tworzone przez zwykłych użytkowników, ale może być utworzony przez Wikia personel.

Badge niestandardowe utwory można włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie. Jeśli utwór jest wyłączony, odznaczenia nie można zdobyć już jednak redaktor ma zachować swoje punkty, a sam znaczek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki